Na jaren ervaring opgedaan te hebben bij dochtermaatschappijen van grote ondernemingen zoals KPN, Philips en British Telecom, hebben wij onze kennis en ervaring gebundeld in 7Senses.
 
Wij helpen bedrijven een gezicht te geven, veelal op internet, om zodoende (meer) klanten beter aan zich te binden. Wij maken op een innovatieve en efficiënte wijze gebruik van de verschillende marketinginstrumenten om tot de gestelde doelstellingen te komen.
 
Onze medewerkers zijn de pioniers in de markt van service nummers en voice response(0800/0900) applicaties. Ongeveer 20 jaar geleden brachten wij de eerste DRTV spelletjes op het TV scherm van RTL4. Dit was de eerste stap naar een interactieve multimediale maatschappij.
 
De afgelopen 20 jaar hebben we ons verder ontwikkeld op het gebied van marketing en content provider. Het scala van onze projecten loopt zeer uiteen, van de exploitatie van eigen websites zoals onze astrologie website MyAstroLife.com tot samenwerkingsverbanden met onder andere Microsoft en het Algemeen Dagblad. Wij zijn een gepassioneerd en actief bedrijf en maken binnen het project graag allerlei vergelijkingen met sport in de breedste zin des woord.

Onze werkwijze : Wij werken met een 4-stappen plan.

  1. Plan
    1. Inventariseren
    2. Analyseren
    3. Doelgroep bepalen
    4. Te gebruiken instrumenten
    5. Mogelijkheden uitwerken
    6. Plan van aanpak opstellen
  2. Ontwerp
    1. Mockup samenstellen
    2. Marketingplan opzetten
    3. Toelichten en bijsturen
    4. Twee revisierondes
    5. Akkoord ontwerp
  3. Ontwikkeling Website, product en/of campagne wordt volledig opgeleverd als testversie, hierna zullen de details met klant door worden gesproken en pas na akkoord zal het geheel live gezet worden.
  4. Optimalisatie
    1. Continue proces
    2. Analyseren
    3. Optimaliseren
    4. Periodieke rapportage
    5. Tagets (bij)stellen